Bc. Zuzana Bakalíková
Diplomová práce
Televizní dokument-portrét
Television documentary-portrait
Anotace:
Diplomová práce FERDA; Televizní dokument - portrét se skládá ze dvou částí. Praktická část předkládá dvacetiminutový dokumentární portrét o brněnském výtvarníku Petru Ferebauerovi. Zabývá se tématem výtvarného umění, tvorby a pozice umělce ve společnosti. Popisuje drogovou a vězeňskou zkušenost hlavní postavy filmu a to, jak se vyrovnává se svou rolí člověka vyvrženého mimo většinovou společnost. …víceAbstract:
Diploma thesis consist of two parts: documentary film and theoretical thesis. Documentary film represents portrait about Petr Ferebauer, forty-eight years old painter from Brno. The main topics of the documentary are arts, creative artistic activity and the position of an artist in contemporary society. Documentary portrait also describes Ferebauer's drug experience and his restraint in jail. It shows …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n35dr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2008
- Vedoucí: Mgr. David Kořínek
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Poláček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Televizní dokument z cyklu Ta naše povaha česká - Ztraceni
Martina Tlachová -
Paladran & Musica Folklorica. Televizní dokument - portrét
Šárka Hánová -
DOKUMENT NEBO DOKUMENTÁRNÍ FILM?
David Butula -
Televizní dokument - portrét
David Šmída -
Televizní dokument-portrét
Lucie Kalivodová -
Televizní dokument - portrét
Iva Zigmundová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček