Výuka angličtinx v mladším školním věku pomocí písní – Hien Phuong NGUYEN
Hien Phuong NGUYEN
Bakalářská práce
Výuka angličtinx v mladším školním věku pomocí písní
Teaching English with nursery rhymes in middle childhood
Anotace:
Výuka angličtiny na prvním stupni základní školy je pro většinu zásadní období, kdy se žáci setkají poprvé s cizím jazykem. Ve své práci se zaměřím na různé metody, jak zábavně pomocí hudby nejen oživit výuku, ale také použít specifické písničky, podle kterých se dá učit a vysvětlit látku. Hlavní téma se poté soustředí na dětské písničky.Abstract:
Teaching English in elementary school is for most of people fundamental phase when pupils get to meet foreign language for the first time. In my work I will focus on various methods how to not only make the class more interesting, but also how to use specific songs, according to which you can teach and explain a subject matter. The main topic is then concentrated od nursery rhymes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Romana Feiferlíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Hien Phuong. Výuka angličtinx v mladším školním věku pomocí písní. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Populární hudba v hodinách HV na 1. stupni ZŠ
Tereza SVOBODOVÁ -
Klavírní hudba českých skladatelů a její využití v pedagogické praxi
Karolína POLÁŠKOVÁ -
Hudba ve výuce předmětu volitelný ruský jazyk ve 4. ročníku na Gymnáziu F. M. Pelcla v Rychnově nad Kněžnou
Natálie Faltová -
Metodika výuky nonartificiální hudby v hodinách hudební výchovy na základních školách v Hradci Králové
Monika Votrubcová -
Moderní populární hudba v učebnicích hudební výchovy na základních a středních školách
Daniela Nevolová -
Esoterická hudba a možnosti jejího využití v hudebněvýchovném procesu v 6. - 9. ročníku základní školy
Radka LABAJOVÁ -
Rocková a metalová hudba v HV na 2. stupni ZŠ
Petr VÍCHA -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN