Možnosti efektivního pojetí distanční výuky v synchronní a asynchronní formě – Vendula FOLTASOVÁ
Vendula FOLTASOVÁ
Diplomová práce
Možnosti efektivního pojetí distanční výuky v synchronní a asynchronní formě
Possibilities of effective conception of distance learning in synchronous and asynchronous form
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na distanční výuku a na její pohled očima žáků. Cílem práce je najít a navrhnout vhodné metody a formy distanční výuky, zhodnotit ji na základě zpětné vazby žáků a najít způsoby, jak takovou výuku pojmout efektivně a zároveň kvalitně, aby byla přínosná jak pro žáky, tak pro učitele. První část práce vychází z odborné literatury a zaměřuje se na distanční výuku, její …víceAbstract:
This master thesis focuses on distance learning and its perspective through the eyes of pupils. The aim of the thesis is to find and propose suitable methods and forms of distance learning, to evaluate it based on the feedback of the pupils and to find ways how teaching effectively and with high quality, so that it is beneficial for pupils and teachers. The first part of the thesis is based on professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: RNDr. Tomáš Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOLTASOVÁ, Vendula. Možnosti efektivního pojetí distanční výuky v synchronní a asynchronní formě. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Biologie pro SŠ - Matematika pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš -
Distanční výuka na základní škole
Hana BITTERSMANNOVÁ -
Pohybová aktivita žáků na 1. stupni základní školy v době distanční výuky
Tereza Lančová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ