Využití nových médií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky utilitní společnosti – Vladimíra Binderová
Vladimíra Binderová
Diplomová práce
Využití nových médií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky utilitní společnosti
Application of new media including social networks on power company communication with its customers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odhalit potenciál využití moderních nástrojů marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě v utilitní společnosti a následně navrhnout příklady aplikace jednotlivých nástrojů na konkrétní kampaň. V teoretické části diplomové práce popisuji proces tvorby komunikační kampaně společnosti s detailnějším zaměřením na moderní komunikační nástroje a jejich příklady použití …víceAbstract:
The aim of master's thesis is to discover viable potential of using modern communication tools in power company with stress on using social networks. Subsequently real applications of new marketing tools on particular campaign are proposed. In the theoretical part of this thesis the communication campaign process is described with focus on modern marketing communication tools and their practical examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Podzimek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká