Vladimíra Binderová

Diplomová práce

Využití nových médií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky utilitní společnosti

Application of new media including social networks on power company communication with its customers
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odhalit potenciál využití moderních nástrojů marketingové komunikace s důrazem na sociální sítě v utilitní společnosti a následně navrhnout příklady aplikace jednotlivých nástrojů na konkrétní kampaň. V teoretické části diplomové práce popisuji proces tvorby komunikační kampaně společnosti s detailnějším zaměřením na moderní komunikační nástroje a jejich příklady použití …více
Abstract:
The aim of master's thesis is to discover viable potential of using modern communication tools in power company with stress on using social networks. Subsequently real applications of new marketing tools on particular campaign are proposed. In the theoretical part of this thesis the communication campaign process is described with focus on modern marketing communication tools and their practical examples …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Podzimek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25050