Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení – Tereza Čiháková
Tereza Čiháková
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
The optimization of marketing tools in a business management
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení. V současné době vyspělých technologií je marketing zařazován na přední příčky v rozvoji jakéhokoliv podniku. Marketing je ve firmě velice důležitý, protože skrze něj firma usiluje o získání a udržení spotřebitelů, kterým následně chtějí své produkty či služby prodat s maximálním ziskem. Hlavním cílem bakalářské …víceAbstract:
The topic of this work is the optimization of marketing tools in business management. In today’s age of advanced technology, marketing is consistently ranked among the top areas in the development of any business. Marketing is very important in a company, as through it the company strives to acquire and maintain consumer, to whom they subsequently want to sell their products or services with maximum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková
Název
Vložil
Vloženo
Práva