Kristýna Hradilová

Bakalářská práce

Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Influence of literacy rich environment on early writing of preschoolers
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj …více
Abstract:
Bachelor's thesis has a theoretical empirical character and deals with the issue of the early writing of children in kindergarten in the concept of emerging literacy. It's goal is to find out how literacy stimulated environment affects children's early writing. Basic con-cepts are clarified in theoretical part of thesis. These are preliteracy, literacy and literacy environment. Next, children's early …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hradilová, Kristýna. Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe