Vliv používané metodiky na úspěšnost řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia – Iva KARÁSKOVÁ
Iva KARÁSKOVÁ
Master's thesis
Vliv používané metodiky na úspěšnost řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia
The influence of used methodology on the success in tests of readiness in math to attend grammar school.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem používané metodiky na úspěšnost při řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia. Nejprve je v této práci popsána věková kategorie žáků, kteří byli testováni, jsou popsány strategie učení a také velmi častý školní neúspěch, který snižuje motivaci žáků k učení. Práce pojednává o kontextové podmíněnosti metakognice v matematice, její vliv na …viacAbstract:
The thesis deals with the influence of the methodology used of success in solving test of the readiness of mathematics at grammar schools. First is described the age category of students who were tested, are described learning strategies and very often school failure, which reduces the motivation of pupils to learn. It discusses the context of cross metacognition in mathematics and its influence on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARÁSKOVÁ, Iva. \textit{Vliv používané metodiky na úspěšnost řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xvy3uj/.
Jak správně citovat práci
KARÁSKOVÁ, Iva. Vliv používané metodiky na úspěšnost řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Kateřina KALÍKOVÁ -
Metakognice u intelektově nadaných dětí
Ondřej Straka -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení
Barbora HAMOUZOVÁ