Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci – Bc. Martin Fencl
Bc. Martin Fencl
Master's thesis
Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci
Web based services’ conversion rate improvement
Abstract:
FENCL, Martin. Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledají-cím práci. Brno, 2015. 155 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. Tato práce je zaměřena na zvyšování konverzního poměru webových služeb, které jsou určeny pro osoby hledající práci. Teoretické základy nezbytné pro plánování marketingového výzkumu …moreAbstract:
FENCL, Martin. Web based services' conversion rate improvement. Brno, 2015. 155 s. Diploma thesis. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fa-kulta. Thesis supervisor Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. This thesis is focused at topic of conversion rate improvements in web based services for people seeking jobs. Theoretical basis required for planning of mar-keting research, user testing, implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FENCL, Martin. \textit{Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/xvzonp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Marek OCELÍK -
Internetový marketing
Silvia Balejčíková -
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Marek OCELÍK -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights