Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie – Jana Dohnalová
Jana Dohnalová
Bachelor's thesis
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Creating an SFX brand and designing its communication strategy
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na průzkum procesu tvorby značky zaměřující se na speciální efekty v kostýmech a líčení a návrhu její komunikační strategie, s hlavním zaměřením na digitální marketing a využití sociálních médií. Zkoumá klíčové prvky úspěšné značky, včetně identifikace cílového publika, vytváření jedinečné hodnotové nabídky a vývoje vizuální identity. Dále se detailněji zabývá návrhem a implementací …moreAbstract:
This thesis focuses on the exploration of the SFX brand, branding process and the design of its communication strategy, with a main focus on digital marketing and the use of social media. It explores the key elements of a successful brand, including identifying the target audience, creating a unique value proposition and developing a visual identity. It also takes a closer look at the design and implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Lucie Pražáková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
South Korea's marketing campaigns to promote tourism
Henrika KAČIAKOVÁ -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová