Jana Dohnalová

Bakalářská práce

Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie

Creating an SFX brand and designing its communication strategy
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na průzkum procesu tvorby značky zaměřující se na speciální efekty v kostýmech a líčení a návrhu její komunikační strategie, s hlavním zaměřením na digitální marketing a využití sociálních médií. Zkoumá klíčové prvky úspěšné značky, včetně identifikace cílového publika, vytváření jedinečné hodnotové nabídky a vývoje vizuální identity. Dále se detailněji zabývá návrhem a implementací …více
Abstract:
This thesis focuses on the exploration of the SFX brand, branding process and the design of its communication strategy, with a main focus on digital marketing and the use of social media. It explores the key elements of a successful brand, including identifying the target audience, creating a unique value proposition and developing a visual identity. It also takes a closer look at the design and implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON