Jana Dohnalová

Bachelor's thesis

Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie

Creating an SFX brand and designing its communication strategy
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na průzkum procesu tvorby značky zaměřující se na speciální efekty v kostýmech a líčení a návrhu její komunikační strategie, s hlavním zaměřením na digitální marketing a využití sociálních médií. Zkoumá klíčové prvky úspěšné značky, včetně identifikace cílového publika, vytváření jedinečné hodnotové nabídky a vývoje vizuální identity. Dále se detailněji zabývá návrhem a implementací …more
Abstract:
This thesis focuses on the exploration of the SFX brand, branding process and the design of its communication strategy, with a main focus on digital marketing and the use of social media. It explores the key elements of a successful brand, including identifying the target audience, creating a unique value proposition and developing a visual identity. It also takes a closer look at the design and implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Lucie Pražáková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON