Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika – Ing. Jana Sheikh
Ing. Jana Sheikh
Bachelor's thesis
Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika
Approaches to education of subject "Brand Management" on IFA Iceland and "Advertisement" on VŠFS Czech Republic
Abstract:
Tato práce by měla být komparativní studií způsobu výuky vybraných předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na Háskólinn á Bifröst , Bifröst, Island (BU) a Vysoké škole finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS). Záměrem je poskytnout určitý vhled do různých přístupů ke vzdělání, nastínit různé stránky studia na vybraných institucích a to z pohledu studentky, která se zúčastnila …moreAbstract:
This document was created in order to compare ways of education of subjects choosen within the field of study Marketing communication on Háskolinn á Bifröst, Bifröst, Island (BU) and Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS). The target of this bachelor essay is to enable our audience to get to know different approaches to education and tuition, to sketch out different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yjii7/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SHEIKH, Jana. \textit{Přístupy a akcenty ve výuce předmětu ''Brand Management'' na IFA Iceland a ''Reklama'' na VŠFS Česká republika}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/xw7q1r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková