Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika – Ing. Jana Sheikh
Ing. Jana Sheikh
Bakalářská práce
Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika
Approaches to education of subject "Brand Management" on IFA Iceland and "Advertisement" on VŠFS Czech Republic
Anotace:
Tato práce by měla být komparativní studií způsobu výuky vybraných předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na Háskólinn á Bifröst , Bifröst, Island (BU) a Vysoké škole finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS). Záměrem je poskytnout určitý vhled do různých přístupů ke vzdělání, nastínit různé stránky studia na vybraných institucích a to z pohledu studentky, která se zúčastnila …víceAbstract:
This document was created in order to compare ways of education of subjects choosen within the field of study Marketing communication on Háskolinn á Bifröst, Bifröst, Island (BU) and Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS). The target of this bachelor essay is to enable our audience to get to know different approaches to education and tuition, to sketch out different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yjii7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEIKH, Jana. \textit{Přístupy a akcenty ve výuce předmětu ''Brand Management'' na IFA Iceland a ''Reklama'' na VŠFS Česká republika}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xw7q1r/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Marketingová komunikace pro zahraniční oddělení univerzity
Anna Klingerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková