Ing. Jana Sheikh

Bachelor's thesis

Přístupy a akcenty ve výuce předmětu "Brand Management" na IFA Iceland a "Reklama" na VŠFS Česká republika

Approaches to education of subject "Brand Management" on IFA Iceland and "Advertisement" on VŠFS Czech Republic
Abstract:
Tato práce by měla být komparativní studií způsobu výuky vybraných předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na Háskólinn á Bifröst , Bifröst, Island (BU) a Vysoké škole finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS). Záměrem je poskytnout určitý vhled do různých přístupů ke vzdělání, nastínit různé stránky studia na vybraných institucích a to z pohledu studentky, která se zúčastnila …more
Abstract:
This document was created in order to compare ways of education of subjects choosen within the field of study Marketing communication on Háskolinn á Bifröst, Bifröst, Island (BU) and Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS). The target of this bachelor essay is to enable our audience to get to know different approaches to education and tuition, to sketch out different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní