Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Lenka ONDROVÁ
Lenka ONDROVÁ
Diplomová práce
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Communication competence of pupils with learning disabilities in the primary stage of elementary education
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. Část teoretická je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na komunikaci. Tato kapitola obsahuje čtyři podkapitoly, mezi které se řadí verbální komunikace, neverbální komunikace, specifika komunikace u …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the communicative competence of pupils with specific learning difficulties at primary level of education. The thesis is divided into two main parts - a theoretical and a practical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused on communication. It contains four subchapters which deal with verbal communication, non-verbal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDROVÁ, Lenka. Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ