Barbora Čížkovská

Bakalářská práce

Snížení negativní primární percepce dětské výživy značky Nutrilon

Reducing the negative priming bias of infant nutrition brand Nutrilon
Anotace:
V rámci produktů dětské výživy se často vyskytuje jejich negativní vnímání matkami. Matky mají často pocit, že pokud použijí kojenecké nebo batolecí mléko, jako matky selhali. V této práci se tedy zaměřuji na to, jak toto negativní vnímání snížit, a to za pomocí platformy Instagram.
Abstract:
Mothers often have negative perceptions of infant nutrition products. Mothers often feel that if they use infant or toddler formula, they have failed as mothers. In this work, I focus on how this negative perception can be reduced, using the Instagram platform.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON