Barbora Čížkovská

Bachelor's thesis

Snížení negativní primární percepce dětské výživy značky Nutrilon

Reducing the negative priming bias of infant nutrition brand Nutrilon
Abstract:
V rámci produktů dětské výživy se často vyskytuje jejich negativní vnímání matkami. Matky mají často pocit, že pokud použijí kojenecké nebo batolecí mléko, jako matky selhali. V této práci se tedy zaměřuji na to, jak toto negativní vnímání snížit, a to za pomocí platformy Instagram.
Abstract:
Mothers often have negative perceptions of infant nutrition products. Mothers often feel that if they use infant or toddler formula, they have failed as mothers. In this work, I focus on how this negative perception can be reduced, using the Instagram platform.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Peter Červinka
  • Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON