Self efficacy u dětí školního věku – Kateřina PORUBOVÁ
Kateřina PORUBOVÁ
Bakalářská práce
Self efficacy u dětí školního věku
Self efficacy in the period of primary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na děti školního věku a jejich self-efficacy. Popisuje zběžně nejdůležitější vývojové body v tomto časovém období a stručně charakterizuje self-efficacy. Po tomto úvodu seznamuje čtenáře s výsledky několika provedených výzkumů self-efficacy od různých autorů. Mezi oblasti, na které se zaměřuje, patří rozdíly v self-efficacy v závislosti na pohlaví dětí, dále rozdíly …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on self-efficacy of school years children. The introduction briefly describes the most important points at this period of child?s development and shortly characterizes self-efficacy. The thesis further presents results of several self-efficacy researches conducted by various authors. Among the main concerns of this study are the sex based differences in self-efficacy as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Karel Paulík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PORUBOVÁ, Kateřina. Self efficacy u dětí školního věku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie - Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem
Markéta Vejmělková -
Seberegulace v kontextu zvládání zátěže, self-efficacy a self-esteem u mladých lidí ve vynořující se dospělosti
Anna Záchová -
Komparace výsledku testu Self-efficacy žáků pátých tříd a jejich třídních učitelů
Denisa HENNRICHOVÁ -
Pohybová gramotnost, vnímaná účinnost a motivace k pohybové aktivitě u dětí na ZŠ ve Šternberku
Pavel POTĚŠIL