Návrh prohlídkových tras pro návštěvníky Třebíče – Sabina Kačírková
Sabina Kačírková
Bachelor's thesis
Návrh prohlídkových tras pro návštěvníky Třebíče
Proposal of sight-seeing tours for tourists of Třebíč
Anotácia:
Cílem bakalářská práce je vytvořit návrh prohlídkových tras. Nejprve charakterizuje město Třebíč obecně a poté z hlediska cestovního ruchu. Dále se zabývá analýzou cestovního ruchu. V rámci ní je zpracována podrobná SWOT analýza, která shrnuje přednosti a nedostatky města. Dále je zde zmapována skladba návštěvníků, kteří do Třebíče nejčastěji zavítají. Na základě těchto podkladů jsou navrženy dvě prohlídkové …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a proposal of sight-seeing tours for visitors of Třebíč. Firstly the city of Třebíč is characterized generally and then in term of tourism. It also deals with the analysis of tourism. Within this analysis the detailed SWOT analysis summarizing the strengths and weaknesses of the city is drawn up. Furthermore the composition of visitors coming to Třebíč most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: Liběna Jarolímková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22909
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výdajů návštěvníků turistické oblasti Orlické hory - se zaměřením na segment letní rekreace v horách
Iva Pražáková -
Destinační management se zaměřením na segment dětských návštěvníků
Michaela Fuková -
Význam destinace Hlubocko pro vybraný segment návštěvníků
Jiří MARHOUN -
Vliv epidemie Covid-19 na vybraný segment cestovního ruchu
Barbora Dršťáková -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Lázeňské podniky a jejich služby pro specifický segment zákazníků
Nicolle TOŠOVSKÁ -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl