Bc. Michaela Winterová

Master's thesis

Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění

Marketing strategy of the new product implementation - ecological heating
Abstract:
Cílem práce je navrhnout efektivní marketingovou strategii pro společnost Ecoheat, která vstupuje na trh s výrobky na spalování biomasy. Součástí práce je vysvětlení důležitých pojmů z oblasti vytápění. Ke zjištění potřebných informací bude provedena situační analýza a marketingový průzkum trhu.
Abstract:
The aim of the dissertation is to propose an efficient marketing strategy for the company Ecoheat, which penetrates the market with products of biomass combustion. An important component of the thesis is explaining the technical expressions in the field of heating. In order to gather the necessary information, the situation analysis and market research will be performed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Radek Moskovský
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting