Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách – Veronika Šebestová
Veronika Šebestová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Marketing research of customer satisfaction and its measurement in catering services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingového výzkumu v oblasti stravovacích služeb. Soustřeďuje se na zlepšení kvality služeb poskytovaných dvěma dobříšskými restauracemi, které si navzájem konkurují. Teoretická část práce se zaměřuje na formulaci základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem, které byly získány studiem odborné literatury. Představuje také metodu, která je využita v …víceAbstract:
This thesis deals with the use of marketing research in catering services. It is focused on improvement of the quality of services which are provided by two restaurants in Dobříš. These restaurants are competitors.Theoretical part focuses on defining the main concepts which are related to marketing research. These concepts were obtained by studying literature. In this part is also described the method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBESTOVÁ, Veronika. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/xxbb9o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková
Název
Vložil
Vloženo
Práva