Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee – Veronika Zedková
Veronika Zedková
Bakalářská práce
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Marketing management of the café chain Costa Coffee
Anotace:
Cílem práce je vyhodnocení chování zákazníků v řetězci Costa Coffee, porovnání s konkurenčními řetězci a deskripce marketingového mixu. Teoretická část obsahuje definici marketingu, cílený marketing, chování kupujících a marketingový mix, který je rozdělen na 7P -- produkt, cena, distribuce, propagace, lidé, fyzické atributy a procesy. Vlastní práce je zaměřena na popis kavárenského řetězce Costa Coffee …víceAbstract:
The aim is to evaluate the behavior of customers in Costa Coffee chain, to compare it with competing chains and to describe the marketing mix. The theoretical part includes a definition of marketing, targeted marketing, behavior of buyers and marketing mix, which is divided into 7P - product, price, place, promotion, people, physical attributes and processes. My own research is focused on a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace fakulty tělesné kultury ve vztahu k potenciálním uchazečům
Barbora KRISTOVÁ -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix vybraného podniku
Adéla Poláková -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix bankovní sféry
Jan Bezděk -
Marketingový mix ve zvoleném podniku
Nikola Kuklová
Název
Vložil
Vloženo
Práva