Etické aspekty v audiovizuální reklamě – Bc. Jacob Carl Růžička
Bc. Jacob Carl Růžička
Bakalářská práce
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Ethical aspects in audiovisual advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými aspekty v audiovizuální reklamě. V teoretické části jsem se zaměřil především na historii etiky a základních etických pojmů. V druhé části bakalářské práce jsem se soustředil na vysvětlení regulace a samoregulace reklam v ČR a především na etický Kodex, který je důležitý pro pochopení problematiky etických principů v audiovizuální reklamě. Následně jsem vybral …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the ethical aspects in audiovisual advertising. In the theoretical part, I focused primarily on the history of ethics and the basic ethical concepts. In the second part of the thesis, I focused on the regulation and self-regulation of advertising in the Czech Republic and especially on the Code of Ethics, which is the most important document for all of the further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vw63h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické limity reklamy
Veronika Šilhanová -
Regulace reklamy
Kamila Lidická