Bc. Jacob Carl Růžička

Bakalářská práce

Etické aspekty v audiovizuální reklamě

Ethical aspects in audiovisual advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etickými aspekty v audiovizuální reklamě. V teoretické části jsem se zaměřil především na historii etiky a základních etických pojmů. V druhé části bakalářské práce jsem se soustředil na vysvětlení regulace a samoregulace reklam v ČR a především na etický Kodex, který je důležitý pro pochopení problematiky etických principů v audiovizuální reklamě. Následně jsem vybral …více
Abstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the ethical aspects in audiovisual advertising. In the theoretical part, I focused primarily on the history of ethics and the basic ethical concepts. In the second part of the thesis, I focused on the regulation and self-regulation of advertising in the Czech Republic and especially on the Code of Ethics, which is the most important document for all of the further …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace