Tereza Pivoňková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, za jejíž hlavní činnost je považována výroba a montáž plastových, hliníkových a dřevěných oken a dveří. Cílem práce bylo analyzovat její současnou úroveň marketingové komunikace a následně navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení jejího současného stavu. K analýze bylo využito řady situačních marketingových analýz …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of chosen company, whose main activity is the production and construction of plastic, aluminum and wooden windows and doors. The aim of this bachelor thesis was to analyze its current level of marketing communication and to suggest an appropriate solution for the improvement of its current state. A number of situational marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pivoňková, Tereza. Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe