Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra – Adam Pszczolka
Adam Pszczolka
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra
Customer Satisfaction Measurement with Services of Fitness Centre
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra FITPARK, které se nachází v Ostravě. Cílem práce je ve FITPARKU odhalit faktory spokojenosti a příčiny nespokojenosti zákazníků a získat hromadnou zpětnou vazbu. Sběr dat probíhal pomocí online dotazníku v Google Forms a analýza dat byla provedena v programu Microsoft Excel. Výsledky výzkumu poskytly důležité …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on measuring customer satisfaction with the services of the FITPARK fitness center located in Ostrava. The aim of the thesis is to uncover satisfaction factors and causes of customer dissatisfaction at FITPARK and to obtain collective feedback. Data collection was carried out using an online questionnaire in Google Forms, and data analysis was conducted in Microsoft Excel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153045
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Adam Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký