Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích – Ondřej Švarc
Ondřej Švarc
Diplomová práce
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
International marketing activities of Mondeléz company on specific markets
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza internacionálního marketingu společnosti Mondeléz International se zaměřením na mezinárodní prostředí a jeho vliv na společnost, dále pak analýza marketingového mixu vybraných mezinárodních produktů a dotazníkové šetření zabývající se mírou povědomí o bývalé společnosti Kraft Foods a nynějším Mondeléz. Výsledek této práce by měl čtenáři dát přehled o vývoji společnosti …víceAbstract:
Main objective of this thesis is to analyze international marketing of Mondeléz International company with a focus on international environment and its impact on the company, analysis of marketing mix of specific international products and survey examining the extent of awareness of the former Kraft Foods and current Mondeléz company. Results of this work should give a reader an overview about development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41874
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41874
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová