Ondřej Švarc

Diplomová práce

Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích

International marketing activities of Mondeléz company on specific markets
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza internacionálního marketingu společnosti Mondeléz International se zaměřením na mezinárodní prostředí a jeho vliv na společnost, dále pak analýza marketingového mixu vybraných mezinárodních produktů a dotazníkové šetření zabývající se mírou povědomí o bývalé společnosti Kraft Foods a nynějším Mondeléz. Výsledek této práce by měl čtenáři dát přehled o vývoji společnosti …více
Abstract:
Main objective of this thesis is to analyze international marketing of Mondeléz International company with a focus on international environment and its impact on the company, analysis of marketing mix of specific international products and survey examining the extent of awareness of the former Kraft Foods and current Mondeléz company. Results of this work should give a reader an overview about development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41874