Analýza nedestruktivních metod využívaných na letounech typu B737 a A320 v organizaci údržby – Michal Baranec
Michal Baranec
Bakalářská práce
Analýza nedestruktivních metod využívaných na letounech typu B737 a A320 v organizaci údržby
Analysis of Non-destructive Methods Used on B737 and A320 Aircraft in Maintenance Organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nedestruktivních metod (NDT) k zjišťování závad na letounech typu B737 a A320 v letecké údržbové organizaci a metodikou výběru vhodné metody nedestruktivních zkoušek na konkrétní typ hledané vady. Čtenář se v práci seznámí s důvody pro využití nedestruktivních metod a jejich jednotlivými druhy. Dále se seznámí různými druhy vad, které mohou být pomocí NDT odhaleny …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of non-destructive methods (NDT) to detect defects on aircraft type B737 and A320 in the aviation maintenance organization and the methodology of selecting a suitable method of non-destructive testing for a specific type of defect. The reader will get acquainted with the reasons for the use of non-destructive methods and their individual types. They will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Vojtěch Graf
- Oponent: Michal Podstawka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARANEC, Michal. \textit{Analýza nedestruktivních metod využívaných na letounech typu B737 a A320 v organizaci údržby}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/xxmmfn/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Technologie letecké dopravy / Technologie údržby letecké techniky
Práce na příbuzné téma
-
Thorupův algoritmus pro SSSP problém v neorientovaných grafech
Dominik Kolář -
Skórovací systémy a algoritmy v urgentní medicíně
Anna D'Ambrosca -
Využití rozhodovacích algoritmů v marketingové kampani
Jakub Alt -
Algoritmy pro vybrané geometrické problémy nad zonotopy a jejich aplikace v optimalizaci a v analýze dat
Miroslav Rada -
Statistické šetření vybraných parametrů vývoje požárů v okresech České republiky v letech 1997-2017
Barbora NOVOTNÁ -
Učení posilováním v umělých neuronových sítích Q-algoritmus
Michal Brückner -
Genetický algoritmus jako prostředek pro optimalizaci v mechanice
Martin Hermann -
Změny v dojížďce za prací v období transformace: komparace lokálních trhů práce
Petr Tonev