Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy – Ing. Eva Tříletá
Ing. Eva Tříletá
Master's thesis
Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy
Communication strategy of Destination Management Company East Bohemia
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit …moreAbstract:
The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals on the improvement of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tříletá, Eva. Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Komparace přístupů k veřejné podpoře destinačních společností (DMO)
Barbora Haraštová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl