Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy – Ing. Eva Tříletá
Ing. Eva Tříletá
Diplomová práce
Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy
Communication strategy of Destination Management Company East Bohemia
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy" je návrh komunikační strategie vybrané destinace. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá postavením marketingu v destinaci a komunikačním mixem, jeho cíli a nástroji. Praktická část je zaměřena na vymezení cílové destinace, analýzu současných marketingových aktivit …víceAbstract:
The subject of this master thesis "Communication strategy of the Destination Management Company East Bohemia" is a proposal of communication strategy of the selected destination. The master thesis is divided into the a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the role of marketing in destination and communication mix with its aims and tools. Proposals on the improvement of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Becková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tříletá, Eva. Komunikační strategie Destinační společnosti Východní Čechy. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace přístupů k veřejné podpoře destinačních společností (DMO)
Barbora Haraštová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj