Návrh marketingového mixu pro studentské ubytovací zařízení – Lukáš Podpinka
Lukáš Podpinka
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu pro studentské ubytovací zařízení
Marketing Mix Design of Student Accommodation Facility
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo na základě marketingového výzkumu navrhnout marketingový mix pro nově vznikající studentské ubytovací zařízení Kampus Palace. Zjistit, jaké jsou požadavky a co by měla společnost v ubytovacím zařízení zřídit, aby co nejlépe odpovídala požadavkům potenciálních zákazníků.Abstract:
Objective of this bachelor thesis was proposing a marketing mix for newly built student accommodation facility Campus Palace. Investigate requirements for the new campus and what facilities should the contractor provide, so the demands of the potential customers will be well met.Klíčová slova
Marketingový mix studentské ubytování produkt cena distribuce komunikace prostředí kampus
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lenka Kauerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu