Lukáš Podpinka

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu pro studentské ubytovací zařízení

Marketing Mix Design of Student Accommodation Facility
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo na základě marketingového výzkumu navrhnout marketingový mix pro nově vznikající studentské ubytovací zařízení Kampus Palace. Zjistit, jaké jsou požadavky a co by měla společnost v ubytovacím zařízení zřídit, aby co nejlépe odpovídala požadavkům potenciálních zákazníků.
Abstract:
Objective of this bachelor thesis was proposing a marketing mix for newly built student accommodation facility Campus Palace. Investigate requirements for the new campus and what facilities should the contractor provide, so the demands of the potential customers will be well met.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Lenka Kauerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod