Muzikoterapie jako nástroj sociální interakce u předškolních dětí s autismem – Iveta DUBSKÁ
Iveta DUBSKÁ
Diplomová práce
Muzikoterapie jako nástroj sociální interakce u předškolních dětí s autismem
Music therapy as an instrument of social interaction in preschool children with autism
Anotace:
Tato diplomová práce vychází z potřeby zhodnotit, jak se hudební terapie může zařadit do kontextu terapií a rehabilitace osob se zdravotním postižením a jak různé techniky hudební improvizace mohou nabídnout odpovědi na mezilidské komunikační úrovni. Týká se nabídky inovace služeb v oblasti vzdělávání a volného času pro děti s poruchou autistického spektra. Zabývá se muzikoterapií začleněnou do výuky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with innovations in education and leisure services for pupils with autistic spectrum disorders. It involves musicotherapy included into the teaching program in a special kindergarten in Olomouc, which is looking for new stimuli for the autistic children which attend this school. Its aim is to describe the new possibilities of developing pupils with autism spectrum disorders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Zbyněk Janečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUBSKÁ, Iveta. Muzikoterapie jako nástroj sociální interakce u předškolních dětí s autismem. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Chování dětí s poruchou autistického spektra ve speciální třídě mateřské školy v Plzni
Jana Kukrálová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Komparace vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole a speciální mateřské škole
Bára Bianca Macháčková -
Mateřská škola speciální a týrané dítě
Veronika Plichtová -
Mateřská škola speciální - rozvoj jemné motoriky jako příprava k učebním dovednostem
Blanka Polívková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Význam odkladu školní docházky u žáka s autismem vzdělávaného v pražské mateřské škole speciální
Pavla Medřická
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
12. 1. 2018