Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum – Anna Litvinchuk
Anna Litvinchuk
Bakalářská práce
Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum
The Retail Store As an Experience Centre
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na retail marketing a možnosti transformace tradiční maloobchodní prodejny na inovativní zážitkové centrum. Cílem je na základě literární rešerše a primárního výzkumu vypracovat návrh námětů a doporučení pro koncepci inovativně pojaté retailové prodejny. Práce obsahuje přehled současných trendů v oblasti maloobchodního prodeje a seznamuje s konceptem zážitkového marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on retail marketing and the possibilities of transforming a traditional retail store into an innovative experience centre. The aim is to develop themes and recommendations for the design of an innovative retail store based on literature search and primary research. The thesis provides an overview of the current trends in retail and introduces the concept of experiential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cpn4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer Experience
Ľuboš Turis -
Vnímání objektivního a subjektivního nebezpečí účastníků v programech pořádaných Lanovým centrem PROUD Brno
Veronika Doležalová -
An Ethical Evaluation of Artificial Intelligence in Higher Education: A User-Experience Approach
Kamila Steinbartová -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Spotřební chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně
Michaela Ryglová -
Chování návštěvníků nákupního centra
Renata POPELOVÁ