Anna Litvinchuk

Bachelor's thesis

Maloobchodní prodejna jako zážitkové centrum

The Retail Store As an Experience Centre
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na retail marketing a možnosti transformace tradiční maloobchodní prodejny na inovativní zážitkové centrum. Cílem je na základě literární rešerše a primárního výzkumu vypracovat návrh námětů a doporučení pro koncepci inovativně pojaté retailové prodejny. Práce obsahuje přehled současných trendů v oblasti maloobchodního prodeje a seznamuje s konceptem zážitkového marketingu …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on retail marketing and the possibilities of transforming a traditional retail store into an innovative experience centre. The aim is to develop themes and recommendations for the design of an innovative retail store based on literature search and primary research. The thesis provides an overview of the current trends in retail and introduces the concept of experiential …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2024
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní