Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona – Jenifer SVITAVSKÁ
Jenifer SVITAVSKÁ
Bachelor's thesis
Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona
Transferring students with ADHD from an ordinary primary school to a primary school dealing with ADHD students according to the Czech international school law.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje poruše pozornosti s hyperaktivitou, žákům s ADHD v prostředí školy a školským poradenským zařízením, se kterými se žáci s ADHD mohou setkat. V empirické části se zabývá přechodem dětí s ADHD z běžné základní školy na základní školu zřízenou podle §16 odst. 9.Abstract:
In the theoretical part, this bachelor thesis deals with attention deficit hyperactivity disorder, the Czech education system and counselling facilities in Czech Republ- ic that students with ADHD may encounter. In the empirical part, this thesis examines the main reasons behind student transfers with ADHD from a mainstream primary school to a primary school with a special-needs education program according …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVITAVSKÁ, Jenifer. \textit{Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xz4qqb/.
Jak správně citovat práci
SVITAVSKÁ, Jenifer. Přechod žáků s ADHD z běžné ZŠ na ZŠ zřízenou podle §16 odst. 9 školského zákona. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-PR
Práce na příbuzné téma
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva