Sociální CRM českých bankovních institucí – Bc. Jan Veselý
Bc. Jan Veselý
Bakalářská práce
Sociální CRM českých bankovních institucí
Social CRM of Czech banking institutions
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vztahů mezi českými bankovními institucemi a jejich zákazníky na sociálních sítích. Především vytvářením a řízením těchto vztahů. Výzkumný vzorek tvoří deset největších bank působících v České republice dle počtu klientů v roce 2017. Jakožto nejpopulárnější síť u nás byl vybrán Facebook k podrobení obsahové analýzy jednotlivých firemních profilů. Pro hodnocení utváření …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xzgxj6 xzgxj6/4
24. 9. 2018