Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku – Tereza FIALOVÁ
Tereza FIALOVÁ
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of business
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ACI. Práce je rozdělena do čtyř částí, v části teoretické jsou podrobně vysvětleny důležité pojmy a podstata problému. Ve druhé části je problematika analyzována u společnosti ACI, zabývající se prodejem a distribucí náhradních dílů na automobily. Společnost ACI je zde představena, a jsou rozebrány jednotlivé …viacAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the actual situation of the Customer Relationship Management in the ACI company. It is divided into four parts. In the theoretical part, important terms and the crux of the issue are described. In the second part, this issue is analysed in the ACI company, distributor of an autoparts. The company is introduced in this chapter, and each kind of the customer care …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Tereza. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Péče o zaměstnance
Viktoryia Harshunova -
Péče o pracovníky jako nástroj personálního řízení
Martina Hrnčířová -
Strategie komunikace se zákazníky při zavádění nové multifunkční aplikace v odpadovém hospodářství na území ČR.
Igor Laštůvka -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako marketingová strategie ve vybrané firmě.
Lucie Žaloudková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Iveta Ducháčková -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Radka Jandová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková