Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení – Bc. Daniela Klíčová
Bc. Daniela Klíčová
Master's thesis
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Photography in Hospitality Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv fotografií ubytovacích zařízení na rozhodování zákazníků. Cílem je poskytnout doporučení pro efektivní využití fotografií v marketingu ubytovacích zařízení a zdůraznit jejich ekonomický přínos. Teoretická část analyzuje historii a vývoj fotografie v hotelnictví, typy fotografií a jejich roli v marketingovém mixu, včetně psychologických aspektů jako je emoční …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the impact of accommodation facility photographs on customer decision-making. The aim is to provide recommendations for the effective use of photographs in the marketing of accommodation facilities and to highlight their economic benefits. The theoretical part analyzes the history and development of photography in the hospitality industry, types of photographs, and their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/q4gtf/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kocourek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
AmirAbbas Mirakhorloo -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
On-line marketing ve vybraném ubytovacím zařízení
Ilona Šmiková