Bc. Katarína Protušová

Diplomová práce

Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh

Communication campaign when company enters foreign market
Abstract:
It is common that companies enter foreign markets with their products. Even though the economical and legislative barriers are slowly disappearing when entering the foreign markets, the cultural barriers related to mentality, history and different customs are still present. They are not limited by any contracts, they come from the country’s cultural base. Companies must be very careful with evaluating …více
Abstract:
Firmy bežne vstupujú so svojimi produktami na zahraničné trhy. Aj keď sa ekonomické a legislatívne bariéry vstupu na zahraničné trhy pomaly vytrácajú, kultúrne bariéry spojené s mentalitou, históriou a zvykmi iných krajín, zotrvávajú. Nie sú orámcované žiadnymi zmluvami, vychádzajú z kultúrnej podstaty krajín. Firmy musia dobře zhodnotiť tieto kultúrne aspeknty ešte predtým, ako na trhu spustia svoju …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance