Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh – Bc. Katarína Protušová
Bc. Katarína Protušová
Diplomová práce
Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh
Communication campaign when company enters foreign market
Abstract:
It is common that companies enter foreign markets with their products. Even though the economical and legislative barriers are slowly disappearing when entering the foreign markets, the cultural barriers related to mentality, history and different customs are still present. They are not limited by any contracts, they come from the country’s cultural base. Companies must be very careful with evaluating …víceAbstract:
Firmy bežne vstupujú so svojimi produktami na zahraničné trhy. Aj keď sa ekonomické a legislatívne bariéry vstupu na zahraničné trhy pomaly vytrácajú, kultúrne bariéry spojené s mentalitou, históriou a zvykmi iných krajín, zotrvávajú. Nie sú orámcované žiadnymi zmluvami, vychádzajú z kultúrnej podstaty krajín. Firmy musia dobře zhodnotiť tieto kultúrne aspeknty ešte predtým, ako na trhu spustia svoju …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/io6fu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikačná kampaň na sociálnych sieťach pre Optiku Minichová & Minich, s.r.o
Sofia Richterová -
Marketingová (komunikačná) stratégia riešenia spoločenského (sociálneho) problému
Zuzana Blašková -
Marketingová komunikace značky Malai
Veronika Sotáková -
Marketingová stratégia destinácie cestovného ruchu- Kúpele Piešťany
Michaela Chebeňová -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Firma v konkurenčním prostředí
Celine Jana Krátká