Marketingová strategie - Tvorba značky startupu – Anna MILEROVÁ
Anna MILEROVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie - Tvorba značky startupu
Marketing strategy - Branding of startup
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou značky začínajících firem, konkrétně e-startupů. Cílem práce je navržení značky pro webový portál, a to na základě analýzy konkurenčních webových portálů a online marketingových strategií. Při řešení úkolu bude kladen důraz na vytvoření silné značky, která bude základním prvkem nejen pro marketingové strategie společnosti. V první části bakalářské práce se budeme zabývat …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is branding of start-up companies, especially e-startups. The aim of the thesis is to design a brand for the web portal based on analysis of competing web portals and online marketing strategies. In addressing the challenge, emphasis will be placed on creating a strong brand that will be a key element and not just for the company's marketing strategy. In the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MILEROVÁ, Anna. Marketingová strategie - Tvorba značky startupu . Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová