Bc. Miroslav Kaleta
Master's thesis
Marketingová komunikace art kavárny
The Marketing Communication of an Art Cafe
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklé kavárny Café Čítárna s aktivním kulturním programem. V teoretické části se zaměřuje na oblast marketingu v oblasti služeb a kultury, marketingovou komunikaci a její specifika v oblasti kultury, ale také na brandbuilding. Vzhledem k tomu, že Café Čítárna v rámci praktické a projektové části reálně vzniká, je cílem praktické části zhodnotit …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of newly established Café Čítárna, that came with active cultural events. Theoretical part covery marketing in field of services and culture, marketomg communication's specifics in cultural field and brandbuilding. Based on fact, that Café Čítárna starts it existence based on practical and project's part, main goal is to evaluate competitor's brand and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaleta, Miroslav. Marketingová komunikace art kavárny. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketing populární hudby v ČR a jeho nástroje
Jana Biarincová -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby
Jaroslav Vymer -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh