Marketingová komunikace art kavárny – Bc. Miroslav Kaleta
Bc. Miroslav Kaleta
Diplomová práce
Marketingová komunikace art kavárny
The Marketing Communication of an Art Cafe
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací nově vzniklé kavárny Café Čítárna s aktivním kulturním programem. V teoretické části se zaměřuje na oblast marketingu v oblasti služeb a kultury, marketingovou komunikaci a její specifika v oblasti kultury, ale také na brandbuilding. Vzhledem k tomu, že Café Čítárna v rámci praktické a projektové části reálně vzniká, je cílem praktické části zhodnotit …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of newly established Café Čítárna, that came with active cultural events. Theoretical part covery marketing in field of services and culture, marketomg communication's specifics in cultural field and brandbuilding. Based on fact, that Café Čítárna starts it existence based on practical and project's part, main goal is to evaluate competitor's brand and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaleta, Miroslav. Marketingová komunikace art kavárny. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketing populární hudby v ČR a jeho nástroje
Jana Biarincová -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Světové trendy v českém hudebním marketingu na sociálních sítích a monetizace propagované hudby
Jaroslav Vymer -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh