Specifika indického trhu a jeho význam pro značku Škoda – Petr Kopič
Petr Kopič
Bachelor's thesis
Specifika indického trhu a jeho význam pro značku Škoda
Specificity of Indiam market and it´s role for branch Škoda
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je posouzení místních specifik indického trhu a dopad těchto specifik pro ŠKODA AUTO a.s..Jejím cílem je zejména zhodnocení stavu indického trhu osobních automobilů v blízké minulosti, pozici ŠKODA AUTO a.s. na tomto trhu. Jako jeden ze stěžejních faktorů úspěšné lokalizace výroby je poukázáno na stabilitu lokální ekonomiky. Pro dobré pochopení problematiky je …moreAbstract:
The main theme of this bachelor´s thesis is to review the local specifics of the Indian market and their impact o ŠKODA AUTO a.s.The objective of this work is mainly to assess the situation of passenger cars on the Indian market in the recent past and the position of SKODA AUTO on this market. The paper points out that one of the crucial factors that lead to successful production localization is the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Jíra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Operations
Theses on a related topic
-
Cultural Specifics of Spain and Recommendations for Incoming Students
Alexandra SLÁDKOVÁ -
Taboos and Cultural Specifics of Indigenous Peoples in Australia and America
Gabriela Bajáková -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Kulturní specifika různých národů a vliv na globální ekonomické vztahy - INDIE
Marcela Tesaříková -
Inter-kulturní komunikace - specifika business komunikace v Indii
Lucie Tomčová -
Kulturní specifika a jejich vliv na mezinárodní obchod Indie
Nicola Sandhu Timpelová -
Obchodní a kulturní specifika Indie
Michaela Šrámová -
Obchodní a kulturní specifika Indie
Petra Schánová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights