Bc. Simona PAVLISKOVÁ
Bachelor's thesis
Alkohol v reklamě
Alcohol in the advertising
Abstract:
Ve své práci se věnuji reklamě na alkohol. V první a druhé části bakalářské práce stručně vysvětluji pojmy reklama a alkohol, dále následuje malý exkurz do historie reklamy jako takové, a je zde i pasáž přímo o vývoji reklamy na alkohol. V další kapitole pak popisuji právní regulaci reklamy na alkoholické nápoje. Jedná se o zákony jak z dob minulých, tak i současné právní předpisy a také o orgány, …moreAbstract:
In my thesis I focus on alcohol promotion issue. In the first and the second part of my bachelor thesis I briefly explain these two terms: promotion and alcohol, then follows a little discursion into the history of promotion itself. In the next chapter I describe legal regulations of alcohol drinks promotion that were used in the old times or are used nowadays together with legal institutions responsible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2009
Accessible from:: 16. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Dr. Vladimír Šiler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLISKOVÁ, Simona. Alkohol v reklamě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philosophy / Philosophy
Theses on a related topic
-
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Jitka SOUČKOVÁ -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková