Bc. Simona PAVLISKOVÁ
Bachelor's thesis
Alkohol v reklamě
Alcohol in the advertising
Anotácia:
Ve své práci se věnuji reklamě na alkohol. V první a druhé části bakalářské práce stručně vysvětluji pojmy reklama a alkohol, dále následuje malý exkurz do historie reklamy jako takové, a je zde i pasáž přímo o vývoji reklamy na alkohol. V další kapitole pak popisuji právní regulaci reklamy na alkoholické nápoje. Jedná se o zákony jak z dob minulých, tak i současné právní předpisy a také o orgány, …viacAbstract:
In my thesis I focus on alcohol promotion issue. In the first and the second part of my bachelor thesis I briefly explain these two terms: promotion and alcohol, then follows a little discursion into the history of promotion itself. In the next chapter I describe legal regulations of alcohol drinks promotion that were used in the old times or are used nowadays together with legal institutions responsible …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Zverejniť od: 16. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedúci: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLISKOVÁ, Simona. Alkohol v reklamě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philosophy / Philosophy
Práce na příbuzné téma
-
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Zuzana Jurčíková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Natalie Trčková -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Alena Bláhová -
Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Jitka SOUČKOVÁ -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková