Bc. Anna Cimbaľáková

Diplomová práce

Komparácia stratégií marketingovej komunikácie vybraných typov ubytovacích zariadení.

Comparison of Marketing Communication Strategies of Selected Types of Accommodation Facilities
Abstract:
Marketing communication strategy is essential in reaching a target customers. The aim of this thesis is to identify the key differences of marketing communication strategy focusing on the selected types of hotels that offer similar products and focus on partly different target groups. Wellness services were selected as the compared product and hotels, such as Aquapalace Hotel, Imperial Hotel, Alaxander …více
Abstract:
Stratégia marketingovej komunikácie je dôležitá pri oslovovaní cieľového zákazníka. Cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať kľúčové rozdiely stratégie marketingovej komunikácie vybraných typov hotelov, ktoré ponúkajú podobné produkty a zameriavajú sa na čiastočne odlišné cieľové skupiny. Za produkt boli zvolené wellness služby a za hoteli Hotel Aquapalace, Imperial, Alaxander a Horizont na základe …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Stanislava Belešová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze