Bc. Vladimír Neckář
Bachelor's thesis
Vytvoření hry pomocí Unity
Game development in Unity
Anotácia:
Vytvoření 3D first person shooter hry v herním engine Unity3D, ve které bude možné ničit herní prostředí a eliminovat nepřítele.Abstract:
Making 3D first person shooter game in game engine Unity3D, where we able to destruct game environment and eliminate enemies.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sxtep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
Jan Houžvička -
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Dominik Konečný -
Srovnání herních enginů Unreal Engine a Unity
Martin Khol -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek