Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin – Pavel Provazník
Pavel Provazník
Bakalářská práce
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Digital Marketing of Audiovisual Works Distributed to Czech Cinemas
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v oblasti filmové kino distribuce. Zaměřuje se na složky online komunikačního mixu a jejich využití při komunikaci nového titulu distribuovaného do českých kin. Práce byla vypracována s důrazem na segment autorského filmu. Teoretický základ práce byl sestaven z odborné literatury a článků týkajících se digitálního marketingu. K získání informací o fungování …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with digital marketing in the field of cinema distribution. It focuses on the components of the online communication mix and their use in the communication of a new title distributed to Czech cinemas. The bachelor’s thesis emphasizes the auteur film segment. The teoretical grounds of this thesis were compiled from professional literature and articles related to digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2024
Mach, J.
17. 3. 2024
Mach, J.
17. 3. 2024
Mach, J.
17. 3. 2024