Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin – Pavel Provazník
Pavel Provazník
Bachelor's thesis
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Digital Marketing of Audiovisual Works Distributed to Czech Cinemas
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá digitálním marketingem v oblasti filmové kino distribuce. Zaměřuje se na složky online komunikačního mixu a jejich využití při komunikaci nového titulu distribuovaného do českých kin. Práce byla vypracována s důrazem na segment autorského filmu. Teoretický základ práce byl sestaven z odborné literatury a článků týkajících se digitálního marketingu. K získání informací o fungování …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with digital marketing in the field of cinema distribution. It focuses on the components of the online communication mix and their use in the communication of a new title distributed to Czech cinemas. The bachelor’s thesis emphasizes the auteur film segment. The teoretical grounds of this thesis were compiled from professional literature and articles related to digital …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Reader: Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVAZNÍK, Pavel. \textit{Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y0tuu4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The Secrets of Communication
Sahib Aliyev -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
17/3/2024
Mach, J.
17/3/2024
Mach, J.
17/3/2024
Mach, J.
17/3/2024